Hulud Skola ligger i natursköna Kinnarumma ca 15 minuters bilresa från Borås.

Dessvärre går det inga bussar. GPS leder ibland fel! Lätt att hitta om man följer vägbeskrivningen.

Om du kommer med bil från Borås:

Ta väg 27, vid Borås golfbana ta höger i Rondellen. Kör mot Kinnarumma genom Granbäcken och några minuter till.

I korsningen där man kan ta vänster upp till Håhult och Sjöbonäs, svänger du kraftigt höger. Fortsätt ej mot Kinnarumma utan sväng! Det finns en skylt 'Hulu Skola'. Kör över bron rakt fram upp mot det gula huset. Resan tar ca 15 minuter.

Kommer du från Kinnarumma kör du i ca 5 km mot Kråkered och då har du Håhult/Sjöbonäs upp till höger. Du svänger vänster. Fortsätt ej mot Kråkered!

Välkommen!

Hulud Skola januari 2024 Hulud Skola januari 2024 Hulud Skola januari 2024 Hulud Skola januari 2024 Hulud Skola januari 2024 Januari 2024

Telefonnummer: 073-8415717

Mejl: charlotte.brorsson.trell@huludskola.se